cursus
Creatieve Hopeloosheid
-
Volg je eigen tempo
zonder timeframes en deadlines - Diepgang en ervaring meer dan 15 jaar ervaring met cursussen
- Leer veel en lang, onze cursussen zijn ontworpen voor stacking
- Ondersteuning tijdens lessenwe zijn er om je te helpen
- Diepgang en ervaring meer dan 15 jaar ervaring met cursussen
- Leer veel en lang, onze cursussen zijn ontworpen voor stacking
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
VOOR WIE IS DEZE CURSUS
cursus
Creatieve Hopeloosheid
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Leer de principes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
MIJN VERHAAL
een geleefd leven
O wauw, de donkere kant heeft weerkaatsingen …. Wat een spannende kleur. Elk stukje van de sinaasappel heeft een andere kleur en ze hangen allemaal met elkaar samen. De ene kleur kan niet bestaan zonder de andere. Prachtige wetmatigheid. En zijn met wat er is en zich voor je neus voordoet is ‘misschien’ wel heel erg ACT? 😉 Daarom ‘doen’ deze twee (ACT en beeldend werken) het zo leuk met elkaar.
Ik ben geraakt door het licht op deze sinaasappel, wauw…… laat ik eens gaan zoeken hoe ik dit gevoel met verf kan weergeven
Welke kleuren zie ik in het licht, welke in de schaduw
Welke vormen hebben die kleuren
O wauw, de donkere kant heeft weerkaatsingen …. Wat een spannende kleur. Elk stukje van de sinaasappel heeft een andere kleur en ze hangen allemaal met elkaar samen. De ene kleur kan niet bestaan zonder de andere. Prachtige wetmatigheid. En zijn met wat er is en zich voor je neus voordoet is ‘misschien’ wel heel erg ACT? 😉 Daarom ‘doen’ deze twee (ACT en beeldend werken) het zo leuk met elkaar.
JE DOCENT
Jaren ervaring met de ontwikkeling van opleidingen
Ervaring en deskundigheid
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
- Honderden studenten begeleid en geinspireerd
- Unieke invalshoek di alom wordt geprezen
- Doelgericht maar spiritueel
- Doelgericht maar spiritueel
- Geeft meer dan 15 jaar les op het snijvlak
- Directeur & oprichter Vrije Academie t'Pad
- Meer dan 25 lesprogramma's ontworpen
- Meer dan 25 lesprogramma's ontworpen
AANBOD
wat biedt deze cursus?
1
CREATIEVE HOPLOOSHEID LES 1
Het gebaar op papier
1:50
Het gebaar op papier
12:23
Controle of dan toch maar creativiteit?
11:20
Opdracht – Je eigen lijn zoeken
22:32
Beeldende opdracht 1
22:32
Nogmaals, wat is een lijn?
22:32
Beeldende Opdracht 2
22:32
De kleurencirkel
22:32
Het gebruik van soft pastels
22:32
Vervolg van beeldende opdracht 2
22:32
Vragen om te beantwoorden
22:32
ACT en beeldende opdracht
2
CREATIEVE HOPLOOSHEID LES 2
Energie
De wilde compositie
2:58
Kinderdelijke fantasie
4:23
Meebewegen met het creatieve genie van kinderen
8:20
Egoloosheid als voorwaarden voor werken met (kleine) kinderen
12:32
Toepassen van de invalshoek en het mensbeeld
28:32
Toepassen van de invalshoek en het mensbeeld
45:32
Toepassen van de invalshoek en het mensbeeld
2
LES 2
De fantasie fase, de natuurlijke speelsheid wakker houden.
In deze les leer je procesgericht i.p.v. resultaatgericht te werken.
6:50
Het kind in de fantasie-fase: raamwerk
4:23
Van fantasie naar kenbare kunstzinige expressie
8:20
Emoties bij het jonge kind en bevestiging geen aanmoediging
12:32
Aareiken van tools en hulpbronnen zonder verstoring van het process
3
LES 3
De schaduwfase, uitgaan van de beeldende uitdaging
De puber is druk met zelf-expansie. In deze les maken ik helder welke manier van aanpak past bij deze leeftijd.
16:50
De puber is fragiel. Zelfvertrouwen en experimenteren met zelf-expanderende mensen.
4:23
De schaduwzijde toelaten, bevestiginen en transformeren bij pubers.
8:20
Expressie en onzekerheid. Nog kind, volwassen aspiraties en respect voor pubers
12:32
Veilige expresie omgeving creeeren.
0:50
Persoonlijkheidsvorming en kunst.
4
LES 4
De realistische fase.
Sociale vaardigheden, wie ben ik, wat wil ik en hoe wil ik zijn – interactieve processen (de adolescent).
0:50
Kwetsbaar en sterk: de adolocent.
4:23
Wat zijn de behoefte?
8:20
Neerdalen van de persoonlijkheid en vaardigheden voor expressie.
0:50
Vervolgtraining.
12:32
Conclusies & slotwoord.
TESTIMONIALS
wat anderen zeggen over de cursus
John Doe - Docent Kunst
"The workshop was hugely beneficial in defining our brand and business goals. It helped us demonstrate our position as a credible leader in the industry. We’re incredibly happy with the results."
John Doe - Docent Kunst
"The workshop was hugely beneficial in defining our brand and business goals. It helped us demonstrate our position as a credible leader in the industry. We’re incredibly happy with the results."
John Doe - Docent Kunst
"The workshop was hugely beneficial in defining our brand and business goals. It helped us demonstrate our position as a credible leader in the industry. We’re incredibly happy with the results."
John Doe - Docent Kunst
"The workshop was hugely beneficial in defining our brand and business goals. It helped us demonstrate our position as a credible leader in the industry. We’re incredibly happy with the results."